Nu komt het wel heeeeel dichtbij! - Reisverslag uit Kockengen, Nederland van Christaan en Sandra - WaarBenJij.nu Nu komt het wel heeeeel dichtbij! - Reisverslag uit Kockengen, Nederland van Christaan en Sandra - WaarBenJij.nu

Nu komt het wel heeeeel dichtbij!

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Christaan en Sandra

15 Juli 2018 | Nederland, Kockengen

Hallo allemaal!

Ja,ja….
Morgen, dus maandag gaat het gebeuren, dan stappen we in het vliegtuig en vliegen we naar Bangkok! De reis naar Thailand komt nu wel erg dichtbij!

Afgelopen week hebben we onze koffers ingepakt:
Paspoort: Check
Vaccinatieboekje: Check
Kaarten, Brief en foto: Check
Kleding en schoenen: Check
Stroofwafels: Check ;D
Zonnebrand én aftersun: Check
Etc...

We hebben er erg veel zin in, kijken naar de reis uit maar we leven ook met een bepaalde afwachtende houding naar de reis toe. Dit komt omdat alles nieuw is, het eten, de natuur, de mensen, het geloof maar ook de groep met wie we gaan. We hopen en bidden dat alles voorspoedig mag verlopen maar ook dat we mooie momenten mogen beleven met de mensen die we ontmoeten.

Wilt u voor ons bidden? Maar ook bidden voor de groep met wie we gaan, de mensen die we ontmoeten, het eten dat we eten en voor onze veiligheid?

Voor nu is dit even de korte update. Binnenkort volgt een nieuwe blog met de eerste belevenissen die we in Thailand meemaken, als het internet natuurlijk meewerkt.

Zijn er vragen over de reis, onderwerpen die je graag aan bod ziet komen of andere opmerkingen? Laat het ons alstublieft weten, dan kunnen wij daar rekening mee houden!

Verder: hartelijk bedankt voor al het meeleven, door middel van kaarten, lieve appjes en andere dingen. We zijn daar erg dankbaar voor en voelen ons gesteund.

Romeinen 10: 14 en 15a:
14 Hoe zullen zij dan Hem aanroepen in Wie zij niet geloven? En hoe zullen zij in Hem geloven van Wie zij niet gehoord hebben? En hoe zullen zij horen zonder iemand die predikt?
15a En hoe zullen zij prediken, als zij niet gezonden worden?

Liefs van Sandra en Christiaan

• 16 Juli 2018 - 14:15

H.Brunt-Paardenkooper:

Ik wens jullie beiden een heel goede reis en zal voor jullie bidden

• 17 Juli 2018 - 07:14

Jan En Gerda:

Hallo Christiaan en Sandra,
    We wensen jullie een goede en gezegende reis toe!

• 17 Juli 2018 - 12:29

Tom En Margriet:

We willen jullie, tijdens jullie verblijf in Thailand de Zegen en Nabijheid van onze Hemelse Vader toewensen!